Neberte NIS2 jako strašáka, ale jako příležitost
Tak právě tato slova zazněla z úst ředitele pro strategický rozvoj a kyberbezpečnost společnosti GORDIC Michala Řezáče v dalším vysílání studia Egovernment.
Tak právě tato slova zazněla z úst ředitele pro strategický rozvoj a kyberbezpečnost společnosti GORDIC Michala Řezáče v dalším vysílání studia Egovernment.
Pomalu odpočítáváme poslední dny letošního roku a v tomto období již tradičně vydáváme další číslo našeho časopisu Gorinfo.
V důsledku postupující elektronizace se objevují nové povinnosti škol týkající se práce s osobními údaji a doručování, které navazují na již dříve uložené – a v řadě případů ne zcela realizované.
Softwarové společnosti GORDIC a VIS Plzeň se dohodly na spolupráci v oblasti digitalizace veřejné správy a vzájemné podpoře. Významný krok stvrdili jednatelé Jaromír Řezáč a Vladimír Bureš společným podpisem memoranda.
Letošní akce byla určena speciálně pro IT správce a administrátory a program byl přizpůsoben seznámení se s novými funkcemi ve školském systému Bakaláři.
Spolupráce Gordicu a SŠ Čichnova umožňuje výuku, kde se studenti také naučí pracovat s našimi nástroji, konkrétně s modulem CSA. Jsou tak připraveni na jejich použití v případném budoucím zaměstnání.
Používáte IS GINIS? Potřebujete občas najít rychlý návod, postup jak pracovat v našem softwaru? Novinkou pro rok 2023 je bezesporu změna distribuce metodik.
Před několika dny se objevila informace o zranitelnostech označených jako CVE-2022-3602 a CVE-2022-3786 v knihovnách OpenSSL verze 3. Opravná verze 3.0.7 vyšla toto úterý 1. listopadu.
Společnost HAiDA je nejen distributorem informačních systémů, ale zajišťuje také komplexní podporu.Tou je také soustavné školení. Právě možnosti online školení spisové služby pro školy využila i mezinárodní česko-anglická ZŠ SQUARE.
Už pouze do 28.2.2023 se mohou žáci a studenti základních a středních škol zúčastnit soutěže v rámci projektu Kraje pro bezpečný internet a získat tak hodnotné ceny od společnosti GORDIC.
Účastníte se našich školení? Jste s nimi spokojeni nebo máte nějaké připomínky? Spokojenost zákazníků je cílem naší společnosti. Proto nám prosím pomozte zlepšit naše služby poskytnutím odpovědí na následující otázky.
Vážení zákazníci,
dovolte nám pozvat vás na školení, která jsme vypsali do konce letošního roku. Vybírat můžete z bohaté nabídky online školení ale i z akreditovaných prezenčních kurzů.